LÖRDAG

 
Hade en bra gårkväll igår, blev en långpromenad på 70 minuter och var näst intill smärtfri tack vare att medicinerna tog, en härlig känsla! Beställde julklappar till syskonbarnen och till älskling. Men idag är det samma fruktansvärda smärta igen, kommer inte upp ur sängen pga "huggandet" i nerven. Gör så hemskt ont så man kan inte annat än att gråta. Så jobbigt, inte en smärtfri dag på 9 månader, önskar och önskar varje dag att det ska komma en sådan dag, det skulle göra livet lättare att leva. Hade tänkt hänga upp mina julstjärnor idag men just nu funkar ingenting. Det är tufft att leva med denna kroniska smärta som inte vill ge med sig. Samma sak varenda dag, det gör ont i hjärtat att behöva leva så här, inte kunna planera något för när smärtan slår till tar den överhanden på allt. Har tagit mitt morfin och mitt gabapentin som är mot nervsmärta men det vill ändå inte ge med sig. Kan bara försöka stå ut i situationen samtidigt som jag blir så arg på att inte kunna göra vad jag vill. Hoppas iaf att det ska klinga av framåt kvällen, det hade varit skönt!
 
Vardagsliv | |
Upp