EMPTINESS

 
 
 
Har varit så enormt trött dem senaste veckorna och haft illamående som kommit och gått så det
har inte varit någon träning alls för min del. Men inatt så hände det jag inte ville skulle hända.
Vaknade upp med en hemsk värk i magen som varade i flera timmar, kallsvettades och låg på
golvet, trodde att jag skulle få åka in till akuten. Men jag förstod förstås vad det var, missfall.
Idag är jag bara ledsen och arg och var tvungen att springa av mig alla känslor. Det enda som
är positivt är att min energi är tillbaks, men det är inte mycket tröst för tillfället. Länge sedan
jag skrev något privat, men ibland är det skönt att få det ur sig. Det som inte förgör en gör en
starkare, och ja så är det med tiden!
 
 
// Not in a happy place today, had a miscarriage this night. Went for a run today, so many
feelings and I have to get rid off all that bad energy. I will get over it but not today!
 
 
Vardagsliv | |
Upp