OFLYT

 
 
Alltså hur mycket oflyt kan man ha! Förkylningen börjar bli bättre men nog tusan
kommer något annat, världens tandvärk suck. Varit runt hos alla tandläkare för
akuttid och fick ingen tid där och nu så det är bara att vänta till 13.00 dock så
jobbigt när man har ont. Värre än så här kan det väl knappast bli!
 
 
 
 Så besviken hade verkligen förväntat mig hjälp hos tandläkaren istället ska jag
fortsätta med alvedon/ipren trots att det knappt hjälper längre. Hur ska man orka
med den smärta i 7 dagar tills man får dra ut tanden. Att inte få antibiotika för
risken att bli resistent, jovisst men hur mycket bryr jag mig om det just nu när jag
knappt orkar med dagen. Så glad att mannen tagit ledigt imorgon för att stötta
mig, för imorgon är det läkaren som gäller för någon hjälp måste man väl ändå
kunna få! Ingen pepp blogg just för tillfället, men jag längtar så att bara få bli
mig själv igen och slippa smärtan!
 
 
Vardagsliv | |
Upp