BE STRONG & CARRY ON

 
 
Just nu känns som min största prövning i livet! Efter flera veckor av hemsk tandvärk
skulle jag äntligen in till käkirurgen i Kalmar för att operera bort tanden. Hade lustigt
nog en känsla av att det blir nog inte så idag heller, och mycket riktigt så blev det så.
Efter röntgenbilder såg dem nerven som låg i kläm och som orsakar så jäklans
mycket smärta, och dem vågade inte ta bort den för risk av nervskador i ansiktet.
Så på dem här veckorna står jag på ruta ett igen, obegripligt. Nästa vecka är det dags
för CT-röntgen där man ska kunna se allt o operationstid på torsdag och jag ber att det
blir av nu. Hoppas och önskar att jag ska klara mig till dess bara och att morfinet
ska hjälpa mig att stå ut. Det är inte lätt att vara stark när man känner sig svag!
Tänk att bara få leva ett vanligt liv igen, DRÖM!!
 
Vardagsliv | |
Upp