LÖRDAG

 
Hade svårt att komma upp idag, sov ända till klockan 13.30, vet inte vilken medicin som gör att jag inte kommer upp på morgonen men det var en tuff kväll 6 timmar på akuten. Blev så ledsen när inte ens akuten kan hjälpa en med smärtan, så vi satt där 6 timmar i onödan i princip. Men läkaren sa att han skulle skriva till min vårdcentral att dem får skicka en remiss till Smärtenheten i Västervik igen. Men Västervik kan ju inte heller hjälpa mig, medicinen jag provade fungerade ju inte alls på mig. Känns hopplöst när man inte blir av med smärtan och tydligen äter jag redan den högsta morfindosen som finns, det är rent morfin men det biter inte på nervsmärtan. Nervsmärta är det värsta som finns och det som är svårast att behandla, så ledsen för att just jag har fått det. Många tårar idag igen, så mycket jag skulle vilja göra men det går inte helt enkelt. Försöker vila bort smärtan som vanligt så att jag kan göra något här hemma men det är svårt. Kan bara hoppas att nerven vill lugna ner sig med tiden, men det ser inte så ljust ut med tanke på att jag har blivit sämre senaste veckorna. 
Men jag hoppas, hoppas och hoppas!
 
Vardagsliv | |
Upp