ONSDAG

 
Värsta starten den här förmiddagen. Vaknade upp med kallsvettningar och nerv- och bröstsmärtor. Så obehagligt och just nu har jag sådana nervsmärtor så kan bara vara liggandes. Jag undrar hur det här kommer att sluta, är rädd för jag undrar hur mycket kroppen orkar med. Känns kört när inget biter på smärtan för den är så brutal, så hemsk. Hela kroppen skakar och trots att jag har tagit min medicin hjälper den ingenting. Det blir en tuff dag när det börjar på det här sättet.
 
Pojkvännen blev orolig och ringde ambulans och EKG såg bra ut men tyvärr kan dem inte hjälpa mig med smärtan då jag redan äter morfin. Allt känns som en återvändsgränd, hamnat mellan stolarna igen. Vill ju bara ha hjälp med min smärta, som jag önskar detta! Får försöka stå ut en dag till, en dag till med smärta o tårar.
 
Vardagsliv | |
Upp