FÖRSTA ADVENT

 
Var hemma själv igår kväll och det var en hemsk kväll. Hade sådan fruktansvärd nervsmärta så jag fick ont i bröstet/hjärtat samtidigt. Inte första gången men lika obehagligt varje gång det sker. Medicinen ville inte alls ta trots att jag dubblerade den. Det är skrämmande hur länge det här kan pågå och hur smärtan bryter ner en som människa. Innan var jag levnadsglad men iochmed smärtan känner jag mig nedstämd för det gör så ont och jag kan inte planera mitt liv eller göra vad jag vill. Minns ju gårdagen så väl så jag är rädd att få samma smärta idag för den går inte att hantera den är brutal och det hugger i nerven samtidigt som bröstsmärtorna kommer, fruktansvärt och jag är så trött på det här samma sak varje dag, och jag kan inte förebygga det alls på eget vis. 
Tänkte iaf få upp mina julstjärnor idag, och mest av allt hoppas jag på en okej dag när det gäller smärtor men känner av redan nu att det blir en tuff dag då smärtorna redan har börjat! 
 
Önskar er en fin Första Advent!
 
 
Vardagsliv | |
Upp