LÖRDAG

 
Vet inte vad det är eller vilken medicin som gör att jag sover ända till klockan 12 varje dag. Jag har ju alltid varit en morgon människa men det är jag verkligen inte nu. Klarade mig från att ringa ambulans igår men jag var liggandes hela dagen och nu har jag blivit smittad av mannen här hemma som har varit förkyld så har både
smärtan och förkylning. Den högre dosen med morfin har inte hjälpt, den går snarare upp i huvudet än källan till smärtan. Har tagit mediciner nu och vilar och hoppas att jag åtminstone kan dammsuga som vanligt. Känns inte som något värdigt liv att vara sängliggande pga smärtor hela dagen, det gör mig så ledsen för det är så långt ifrån hur jag är annars. Vill ju hålla igång som innan men som det är nu fungerar det inte. Har bränt mitt öra pga vetekudden har ju använt den i 9 månader så det är ju inte så konstigt, varvar med värme och med en kylklamp.
Önskar så att livet kunde bli som innan! Att jag kunde vara uppe och greja och mest av allt att kunna jobba det hade ju varit underbart. Sjukskriven till januari, så läkarna verkar ju inte tro att jag kommer bli frisk på länge om jag någonsin blir det. Försöker att hoppas men det är svårt efter så här lång tid. Detta har tagit på hela familjen alla är oroliga och det är jag med för hur ska det här sluta och hur mycket lidande klarar jag av efter så här lång tid.
 
Kärlek | |
Upp