SCARED

 
Idag är det riktigt kusligt. Extrema nervsmärtor som bara ökat längs med hela dagen. Haft de hemska hjärtsmärtorna igen det var ett tag sedan hag hade de sist. Kände att något var riktigt fel kallsvettades något enormt trots att det är varmt i lägenheten, tog tempen och hade 34,7,  har haft det tidigare men bara när jag vaknat och aldrig så här pass sent, kändes som hela kroppen skulle lägga av innan så bad Berne hålla koll på mig om något hände. Vill verkligen inte behöva ringa ambulans det är så jobbigt, jag vet ju att dem inte kan hjälpa mig med smärtorna och det är ju de jag vill ha hjälp med, men samtidigt är det förstås viktigt om man har hjärtsmärtor och allmäntillståndet är dåligt vilket det är och har varit under lång tid. Hoppas att jag ska klara mig till imorgon vill verkligen inte ringa 112. Jag önskar verkligen jag hade haft smärtlindring dem knivhuggande nervsmärtorna är fruktansvärda och de är utbredda på ett större område, där jag tog bort visdomstanden o där jag tog bort tanden jämte visdomstanden och nu känns det som att det gått över till tanden jämte också för nerverna hänger ju ihop. Detta är riktigt otäckt, jag vet inte hur mycket mer kroppen klarar men om det ska fortsätta så här igen kommer jag bli tvungen att ringa, hade jag haft smärtstillande så hade jag ju fixat detta själv och det stör mig att ingen engagerat sig i att försöka hjälpa mig med mina svåra nervsmärtor trots att dem vet att jag haft hjärtsvikt flera gånger pga dem. Orkar verkligen inte skriva mer, bara så ledsen. Att aldrig få bli frisk utan bara bli sämre, besviken på vården och den förbannade käkkirurgen, varför satte dem honom på mig när det står att man ska ha lång erfarenhet när man gör en så här svår operation och han bara hade kobbat där i 1,5 år och var den yngsta av dem alla, dessutom ville han ju inte göra den sista operationen utan sa ja, nej, ja dem borde ju ha tagit en övertandläkare till den, men uppenbarligen var jag en försökskanin som han skulle prova på, detta gör mig grymt förbannad för han har förstört hela mitt liv och det viktigaste av allt, min hälsa! Önskar han fick känna på samma skit!!
 
Kärlek | |
Upp