MÅNDAG

 
Hade tänkt att försöka tvätta på egen hand idag men det går helt enkelt inte. Så svag i kroppen har svårt att gå uppe känner mig svimfärdig så jag klarar ej alla trappor upp och ner till tvättstugan trots att jag vill. Är rädd idag, tycker det går ännu fortare utför nu. Nerv- och hjärtsmärtorna kommer direkt på morgonen kan inte vara uppe mycket alls utan är sängliggande, nerven strålar mot bakhuvudet och då lindrar det att ligga ner. Önskar så att jag kunde få någon bra hjälp, medicineringen hjälper inte alls och smärtan bara eskalerar är oerhört rädd och ledsen. Kontaktade Hälsocentralen pga att det inte känns bra i kroppen ville ta nya blodprover men blev nekad då dem såg bra ut i mars men det är ju 2 månader sedan blev besviken men skulle få kolla mitt blodtryck 13 maj då det var förhöjt när ambulansen var här. Har jättesvårt att orka fortsätta leva, har ju inget liv har ju smärta konstant har ju kämpat och kämpat över 1 år men jag orkar helt enkelt inte kämpa längre behöver hjälp för att orka, annan medicinering kanske skulle hjälpa eller kanske inte jag har ju så svår nervskada/nervsmärta så risken är att det helt enkelt inte finns någon hjälp alls för mig. Gulliga Helena som var frivillig på mitt jobb tidigare hörde av sig igår igen hon är så snäll som tänker på mig och hon försöker hitta lösningar åt mig, och jag känner precis som henne att jag skulle vilja göra ett ingrepp i Linköping då mediciner inte hjälper. Är tacksam för all omtanke men så rädd att mitt liv ska vara så här, men jag vägrar att leva vidare och ha det så här vidrigt för alltid, aldrig i livet!!!
Vardagsliv | |
Upp