CHANEL

 
En av mina älsklingar, Chanel! Men ibland gör hon mig vansinnig och river på tapeten tyvärr och kissade mot väggen häromdagen men det glömmer jag nästan lika fort. Hon ska kastreras men var jättelång väntetid så då tror jag hon blir lugnare 🖤 Och Nikki fortsätter baja i hallen och balkongen, jobbigt men så länge hon äter och dricker kommer jag absolut inte att ta bort henne även om det är jobbigt, har täckt mattan med massa tidningar i hallen och måste ha det så.
 
Fått hem perfect remedy fick tvinga mig till Willy's trots hemska smärtor. Har den runt huvudet nu men känns tveksamt och kan inte säga något om den då jag tagit mycket morfin pga smärtorna, kan inte se hur kristaller ska kunna hjälpa mig då jag är så sjuk och mediciner inte ens tar men får köra med denna nu oavsett! Och Uppsala har hört av sig, finns ingen möjlighet att komma innan 8:e Maj trots fruktansvärda smärtor som gör att jag inte står ut och anade förstås detta så hade inget hopp men skrev iaf.
 
Kärlek | |
Upp