FREDAG

Vaknar med smärta varje dag nu precis som 2021 och 2022 och det ör hemskt för det är för många timmar att stå ut med. Morfinet ville inte alls ta men kom ut till sist och träffade bästa Sinem, så lugn och så klok! Vi gick lite ärenden som jag planerat och gick en sväng, önskar att jag inte hade dessa smärtorna hade så gärna velat göra något kul med henne men det går ju inte men är tacksam för att vi kunde ses idag trodde inte jag skulle klara av det pga smärtorna och sen gick jag en liten sväng själv runt Svartegöl, klarar ju inte av några längre rundor igen och är besviken vill ju så gärna men det går inte. Har iaf pratat med min läkare på Kry så fick börja igen med en till betablockerare pga pulsen av smärtorna och Propranolol är mer snabbverkande än metropolol och det behöver jag. Chattat ned Alison och healing med Mujin men det hjälpte inte, men är så jäkla besviken precis som Mujin paketet han skickat har inte kommit utan var fast I tullen så fick betala avgift så nu tar det än mer tid det var ju akut ville ju se om den grejen runt huvudet hjälper så får avvakta och precis som han sa, allt går så jäkla sakta här, i Korea som han kommer ifrån går det fort och det kan jag verkligen tänka mig och jag fattar inte varför jag ska betala till tullen!? Men legat i soffan med vetekudden sedan jag kom hem, så fruktansvärt ont! Hade lovat mig själv att inte skicka meddelande via 1177 till neuromottagnigen I Uppsaka men det sprack, är desperat då fantomsmärtorna ökat så fort och så mycket hårdare så skrev att jag inte orkar mer och det är ju bara sanningen är beredd att göra vad som när man inte står ut längre. Hoppas och önskar att smärtorna kunde avta något för detta är grymt. Hade velat läsa I en bok men det går aldrig är ju liggandes med hugg går inte koncentrera sig alls så nu funkar inte det heller.
🙏
 
Vardagsliv | |
Upp