KRISTALLER

Steg upp 10.30 och efter 20 minuter hade fantomsmärtorna satt igång, det är för jäkligt! Tog morfin men det vill inte hjälpa alls längre då smärtorna är värre än någonsin. Lyckades bara handla på Willy's men det var tufft det högg i munnen och hjärtat rusade. Ville gå runt Svartegöl men det gick inte, det gör mig så ledsen. Hade chat med Alison men det hjälpte inte förutom stöttningen jag får från henne hon uppmanar mig till att äta varenda gång för att kroppen behöver det, men jag har så svårt pga smärtorna men tvingade i mig en banan och filmjölk efter chatten, allt är så svårt och jag är riktigt bekymrad hur dålig jag kommer vara i Maj då jag märker att jag enbart blir sämre. Förstår inte hur han kunde misslyckas så här käkkirurgen, vad gjorde han?? Inte klokt hur allvarligt han har skadat mig! Hade healing med Mujin också men fick inte ner smärtorna mycket och snart är det dags för grupphealingen. Hade hoppats på att det han skickade skulle komma i veckan men det blir nog inte så, och har svårt att se hur det ska kunna hjälpa mig och kristallerna i som är det viktigaste men vill ju åtminstone prova. Har svårt att orka skriva här längre, livet är så grymt tufft, det finns aldrig några bra dagar och aldrig någon paus tyvärr! Och det hemska är att nervsmärtan gått vidare till tanden jämte och min kropp skulle aldrig klara det henska dry socket, så är LiVRÄDD ber till gudarna att det inte sker för då ör det slutet har redan för hög puls konstant o så mycket smärta i munnen.
 
Vardagsliv | |
Upp