PAIN

 
Förra paketet jag fick från Lyko hade ett nagellack gått sönder och smetat ut sig på det andra men det var ju inga problem för de var i kartonger men skickade bild till Lyko och fick ett helt nytt paket med alla produkter så det var generöst så nu har jag verkligen så jag klarar mig länge, det är den koreanska produkten med snigelslem, och jag gillar den.
 
Vaknade upp med hemska tankar idag, det var fruktansvärt kunde knappt stå emot dem, detta har och tar något enormt på mig. Försökte gå runt Svartegöl men det högg i munnen, tryck i hjärtat och kallsvettades så det var jätte tufft, fight or fly igen. Märker hur fort det har gått utför så skrev en sista gång till neuromottagnigen i Uppsala och bad om ursäkt att jag skrev igen för jag vill inte vara tjatig. Skrev precis som det är, att jag inte orkar leva pga fantomsmärtorna och hur mycket sämre jag blivit drastiskt. Men det är så fullt där så gick inte få tidigare tid trots mina tankar och förstår inte hur detta ska gå till hur ska jag klara av en lång färd, blir ju bara sämre för varje dag igen så är orolig för hur jag ska orka fler dagar o för färden och om jag får hjälp för jag klarar verkligen inte mer. Blivit tvungen att börja med de 2 olika betablockerarna igen, hjärtat kämpar nåt fruktansvärt pga huggen och det är ett ständigt tryck. Nu har jag försökt och mer kan jag inte göra, gjort allt jag kan för gå komma dit tidigare så nu kan jag inte göra mer är dock ledsen så rädd för hur detta ska sluta!? Finns inga krafter kvar hjärnan är trött som får ta alla smällar när inga mediciner tar. 
 
Gode Gud ber om hjälp ännu en gång, hjälp mig att läka min kropp! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp