SÖNDAG

 
Fruktansvärd gårkväll som alltid så starka hugg och bara grät pga smärtorna de har ökat enormt. Vaknade med extrema idag, tog 2 morfin men hjälpte inte och chattade med Alison tidigt och hon försöker peppa mig att orka leva med smärtorna och ger healing men det hjälper inte alldeles för svårt skadad och har bara ökat. Tog en tredje morfin, brukar inte ta dem så tätt inpå men stod inte ut och det blev lite bättre i 1,5 timme men ska hjälpa i 6 timmar men inte för mig men kunde gå runt Linneasjön och tvätta men nu är det kört igen och vågar inte ta mer morfin just nu för det är stor risk jag får problem med andningen då och det är hemskt, man får panik så resten av dagen kommer och är så tuff, hoppas verkligen att Mujins "Perfect remedy" kommer fort nu och att det hjälper så jag orkar fortsätta. Hatar dessa förbannade fantomsmärtorna!!!!!
 
 
 
Hittade massa böcker i förrådet men går dock inte läsa nu men jag hoppas jag klarar det nån dag. Minns att boken var bra men inte innehållet. Läst flera av Unni Droggues böcker och gillar att läsa dem!
Vardagsliv | |
Upp