THURSDAY

 
Är extremt dålig och orkar inte mer. Hade sådan hemsk råångest när jag vaknade, hjärnan har fått ta alla smällar varje vaken sekund under dessa 3 åren eftersom ingen smärtlindring vill ta ett hemskt och långt trauma för varje dag som går. Vill inte lämna ut mig helt men kom upp till stora vägen, var så nära var tvungen att försöka att titta ner och inte upp mot lastbilarna. Visste inte vad jag skulle göra om jag skulle göra det eller ringa efter Berne. Men gick vidare och hem och smärtorna är extrema inte kunnat vara uppe sedan jag kom hem tagit lite morfin extra då jag inte får ner smärtorna och inte står ut. Men det hjälper ingenting fattar inte vad som hänt det har ökat så drastiskt de senaste veckorna. Innan kunde jag klara mig på 30mg morfin med hade väldigt ont och nu är jag uppe i 60 mg igen, så besviken och ledsen det känns helt hopplöst önskar jag hade fått rätt hjälp långt tidigare men läkare kan inget om detta som hänt mig eftersom de inte förstår vill de gärna prata om ångest och det har jag verkligen fått efter att ha levt så här i över 3 år men allt började med extrema smärtor I nerven och så är det nu med. Det är en kamp att överleva all min vakna tid och det dyker bara upp nya hemska saker. Vaknade vid 7 igår och hade extrema fantomsmärtor både uppe och nere i munnen och det strålade från nerven upp till ögat så blir bara sämre. Vet inte hur jag ska klara mig till 8 maj och hur jag ska klara av så lång resa i detta dåliga skicket. Hörde av mig till Uppsala så de vet att jag har svårt att klara av det och läkaren hade fått läsa det och tyckte det var bättre att jag sökte mig till närmare håll men finns ingen så skrev att jag kommer kämpa in i det sista. Min önskedröm är att träffa en empatisk och engagerad neurolog som tar mig på allvar och som säger ja till operation så rädd att de säger NEJ att det inte går operera mina skador. Kommer säga som det är att åker jag hem blir det slut på allt då jag inte orkar kämpa mer så skulle bli så glad om de kunde prioritera mig så jag slipper åka hem och få en operation men det är bara min önskedröm verkligheten ser ju inte ut så. Detta är inga normala smärtor!!!
 
Gode Gud ge mig krafter till att iorka och läka min kropp och själ! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp