TRYING

Är så fruktansvärt dålig nu vill bara få ett slut på allt. Fantomsmärtorna är extrema det är som att vara tillbaka till 2021, vill bara ringa ambulansen hela tiden. Morfinet tar inte alls så nu orkar jag inte mer, fick lägga mig med fantomsmärtori igår som vanligt, fruktansvärt. Huggen har ändrat sig till ett större område så har fått en annan smärta men ändå inte. Försökte ut och gå men det gick inte fick vända hem igen som vanligt har inte klarat promenader på 2 veckor nu utan nu ligger jag konstant i soffan från morgon till läggdags igen, är så rädd fattar inte vad dom händer och står inte ut i min egna kropp. Allt är nattsvart pga smärtorna och ingen paus, ville läsa en bok och ut och gå igår men klarade inget då jag inte fick någon paus. Hatar den där jävla urusla käkkirurgen som fuckade upp mitt liv och gav mig så svåra smärtor så jag inte ens orkar leva, hur kan man skada en nerv så svårt, endast han som vet vad han gjort men han var så oärlig! Vet inte om det är enbart nerven, kan vara käkbenet också, inte en aning men hade behövt akut hjälp fixar inte att vänta till 8 Maj för endast ett möte!
 
Gode Gud ge mig styrka och läk min kropp! 🙏
 
Är extremt dålig har ju märkt att något har förändrats smärtorna är vörre än nånsin och idag är det fruktansvärt har ett tryck runt hela huvudet och ramlat igen känns som om kroppen inte klarar mer, så nära ringa ambulansen igen för hjärtat får kämpa enormt och är svimfärdig av fantomsmärtorna från hel-etet och så rädd! De har ju ingen hjälp där för mig men är tryggare att vara där än ensam hemma får se hur länge till jag står ut måste ju ringa i värsta fall... 
Vardagsliv | |
Upp