MÅNDAG

Det är verkligen riktigt illa idag igen så många nya symptom. Fantomsmärtorna kommer direkt på morgonen, inom 1 timme. Tog morfin och gick ut trots att det inte var bra, tänkte ta långa rundan men klarade inte det pga nervsmärtorna och hjärtat så fick minska och minska rundan flör kunna ta mig hem. Är något bättre på att lyssna till kroppen, imen idag borde jag inte gått ut men inget hände iaf, men vill inte vara hemma hela dagarna klarar inte av det stt ligga 11 timmar med kylkudde det är inte okej, ingen ska behöva ha det så, det är inget liv. Så det ör så tufft blir inte bättre av mig själv utan tvärtom. Tanken är att träffa Sinem imorgon nen nu när jag blivit så mycjet sämre ver jag inte om det går, förmodligen inte men får se hur det är imorgon och inte avboka idag! Har healing idag och hoppas att det ger något för annars får jag sluta med det och som Alison säger, en riktig healer som vill andra väl tar inte betalt utan gör det gratis och jag har betalat många tusenlappar i onödan nästan varje gång så får fortsätta att lyssna på meditation på youtube! För det är helt omöjligt att heala fantomsmärtor, nerver och tandvärk men försöker lugna ner kroppen med meditation kan inte göra nåt annat, medicinerna tar inte och min läkare har ingen annan medicin att ge mig än morfinet så det är låst läge. Hade varit så glad om man kunde operera detta för annars orkar jag inte leva är inte ens klokt att jag inte har smärtlindring till fantomsmärtorna på 3 år förstår inte hur jag orkat men det gör jag inte egentligen, har ingen iork kvar!
 
Gode Gud och alla änglar I universum ber om hjälp att läka kroppen, celler, nerver, tänder och själen! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp