WORSE

Jag har bara blivit sämre de senaste dagarna, det har ju börjat direkt på morgonen igen och jag blir ju bara sämre då jag inte får någon hjälp vilket jag verkligen behöver. Tog morfin och gick ut men allting snurrade men försökte mig på en promenad men fick vända. Hugger något fruktansvärt i nerven men ont på fler ställen i munnen och ont i bakskallen och uppe och hjärtat kämpar jättehårt. Är rädd, jag klarar inte mer nu står ej ut med fantomsmärtorna och orkar ej skriva mer så ledsen att jag inte får komma ut igen! Har förberett med kläder om jag måste ringa 112, avskyr detta kan inte fatta att jag blir så hårt straffad o bara sämre hade verkligen behövt akutoperation står inte ut mer!! Och nu fattar jag inte hur jag lyckats gå promenad innan för nu är det så långt borta, skulle aldrig gå! Vill sitta uppe och läsa en bok men det är omöjligt, inte klokt att ha det så här till läggdags inte en paus alls, livet är verkligen inte värt att levas när det bara är en plåga!
 
24/3 Fruktansvärd gårkväll. Varit med om det innan några gånger och det är hemskt o tydligen är det en sjukdom. Trodde jag skulle dö, det gick inte att sova hade jätteproblem med att svälja försöker o försöker och under tiden kan jag inte andas blir stressad. Drack mer o mer vatten för att försöka svälja det höll på i några timmar hemskt och panik när man inte kan andas. Var så nära att ringa ambulansen trodde att det var min sista natt. Helt slut idag pga det men också att jag hade hemska fantomsmärtor från morgonen till läggdags o sen kom detta med andningen. Jag klarar inte ännu en hel dag med fantomsmärtor. Går inte att komma ut idag heller, så jäkla ledsen kan ju inte göra nåt alls!!! Gode Gud o alla änglar I universum ber om hjälp att läka! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp