LUCKY


 
Träffade bästa Sinem idag, hon är en så fin människa, det klickade direkt från första stunden. Trodde inte det skulle gå fick ju avboka förra veckan. Men vi promenerade en sväng och pratade, hon är verkligen en bra tjej men när vi gick började smärtan trycka på, men får vara glad för det lilla. Och idag kunde jag sitta ute 1 timme och läsa men sen gick det inte mer. Saknar det så mycket mitt gamla liv, i vanliga fall hade jag och Berne åkt ut och hittat på nåt saknar det så det inte är klokt, nästan som att jag inte minns att, har ju bara varit smärta dessa åren inget annat har funnits. Skrev till Mujin i USA att jag inte är intresserad av mer healing den där jäkla visselpipan som han använder gör mig och hjärtat stressat och tyvärr har jag lagt ut 9000kr på honom, så dumt men är glad att jag har Alison i mitt liv hon är trevlig en riktig färgklick och inte rädd för att säga sanningen utan är frispråkig som jag och sådana personer gillar jag dessutom kostar det ingenting även om det är i princip omöjligt att heala mig och mina svåra nervskador men det är våra samtal som jag gillar och det är kobstugt hur hon kom in i mitt liv, allt kan ske uppenbarligen. Det går inte heala mig precis som att det går inte heala tandvärk. Men nu börjar det bli jobbigt är så nervös för resan och vad neurologen kommer att säga det är avgörande för allt, vill så GÄRNA ha en operation och positivt utfall förstås men har en dålig magkänsla vet ju att jag har för svåra nervskador men jag är beredd att ta riskerna men ändå inte. Alison säger att hon ser mig glad och i en klänning ute vid skogen så det måsre vara Åkhult som hennes andliga vägledare visar, kan bara hoppas på ett MIRAKEL! Det är riktigt illa nu, har ju inget liv alls men det kanske kan bli än värre och några mediciner hjälper ju inte mig av någon anledning. Måste sluta tänka på hur lång och tuff resan är och inte fantisera och ställa in mig negativt men vill inte ha förhoppningar för jag klarar inte besvikelsen och vet att jag är ett riktigt svårt fall och har en känsla av att inte dem heller har varit med om något liknande precis som de andra men hoppas jag har fel och att de kan blockera den förbaskade nerven nåt måste hända nu fixar inte att ha det så här.
 
Gode Gud, låt mig få en operation och läka kroppen och själen. Kämpat så hårt och så länge, ber om ett mirakel att ske, AMEN! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp