MARKNAD

 
Tog morfin som vanligt men försökte hålla igen för igår glömde jag räkna hur många jag tog pga smärtorna konstant och fick lite problem med att andas och det är en hemsk hemsk känsla, varit med om det tidigare men det kan också ha att göra med mina extrema smärtor för har svårt att svälja ofta och de borttagna tänderna är ju nära halspartiet men har börjat notera igen så jag slipper vara rädd att jag tagit för mkt eller behöva ringa 112 det vill jag ABSOLUT inte vara ned om. Kom iaf ut en liten runda tacksam för det men nu har jag fruktansvärt ont men tvingade mig att gå på marknaden för jag visste ju vad jag skulle ha och det är verkligen en bra dag för marknad med solsken, köpte en läderplånbok som var snygg och Bernes är så sliten och han fyller ju på söndag och igår beställde jag två t-shirts till honom från lyle & scott, de är lite dyrare men mitt favoritmärke när det gäller herrkläder och har blivit Bernes favvo också. Jag hoppas på att kunna sitta ute en stund vill inte ligga hela dagarna men så ont nu och de spelar musik på torget så det blir svårt att läsa, läst ut ena boken från Unni Grougge och den var så där gillade den mer första gången men inte nu. Ska börja med en bok som Katerina Janouch skrivit om det går, inte bra alls idag. Och fick mitt läkarintyg idag, blev ledsen som vanligt för det gör ont att vara så här sjuk med extrema smärtor och inte klara av att arbeta, det tar riktigt hårt på en, en djup sorg inombords!
 
Gode Gud, och alla änglar I universum ber er om hjälp. Läka kroppen, tänder, nerver, celler och själen! 🙏
 
 
Vardagsliv | |
Upp