SCARED

 
Dagen började med svåra smärtor och blev tvungen att ta 3 morfin för att komma ut, gick runt Linneasjön så många tankar i mitt huvud och så jäkla trött på smärtorna konstant. Detta kommer bli enormt tufft fattar inte hur jag ska fixa det, jan ju inte ligga med en vetekudde eller kylkudde. Eftermiddagarna och kvällarna är värst och morfinet tar aldrig då. Imorgon kväll är jag tvungen att klara av en resa till mina föräldrar och sova där och sedan upp tidigt så blir extremt många timmar med smärta som bara ökar. Sedan 5 timmar i bil och träffa neurolog i mitt dåliga skick. Så rädd över hur detta kommer landa vill ju så gärna ha hjälp för jag pallar inte mer men har absolut inga förväntningar så det är nu eller aldrig, leva eller inte leva klarar inte av att vara i min egna kropp smärtorna är obeskrivliga därför ser jag det som fantomsmärtor det enda man vill är att dö för de är så brutala. Vill så gärna få en operation om det ens går att operera vill inte bli sämre och sämre som nu, något måste hända läget är akut. Hade så gärna velat bli inlagd och få hjälp men så ser inte verkligheten ut, utan 5 timmar hem och hemma vid midnatt detta kommer bli så tufft för min kropp orolig att behöva ringa 112 för sist då vi var i Linköping tog morfinet bättre det var 6 timmars resa, dagen efter fick jag en hemsk smärtsmäll, skulle borsta tänderna hade ont i hela munnen hela tandköttet och alla tänder var fruktansvärt. Märker hur dålig jag är, sån smärta, inte mkt till hår och det syns väldigt tydligt nu och kroppen är skakig och stora problem med maten, gör så ont och att prata men värst av allt är de jävliga huggen i nerven varje sekund, de är grymma!
 
Gode Gud hjälp mig att utstå detta och snälla låt mig få den hjälp jag behöver! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp