SOM VANLIGT

Vättern
 
Blev precis som jag trodde, slutade dåligt precis som min magkänsla sa. Litar dock inte på läkarna tror att en operation skulle hjälpa då det kommit nya smärtor, min intuition säger att en inopererad kudde i hjärnan skulle hjälpa. Men han vill ha det till att mina nervsignaler hakat upp sig och skickar extrema smärtor varje sekund. Finns ingen operation eller medicin för det utan jag blir bara sämre och sämre och kan inget göra. En helt meningslös och plågsam resa! Ord kan inte beskriva hur ledsen jag är och vilken hemsk resa på 100 mil med smärtor och helt i onödan. Fick sprutor i huvudet som hjälpte en timme och i näsan, smärtan försvann totalt men efter en timme var det tillbaka som vanligt och idag vaknade jag av extrema smärtor både på vänster och höger sida och inga mediciner hjälper. Läkaren pratade om botox att förlama vänster ansiktshalva så den kommer hänga, kommer se ut som om jag haft en stroke och det gjorde ont i mig att behöva höra det, vad är det för alternativ?? Gett upp, kämpat hårt dessa 3 åren men det finns en gräns för hur mycket jag orkar. Klarar inte av att vara liggandes I soffan med enorma hugg och som börjar direkt då jag vaknar det är omänskligt! Finns inte fler ord att säga, SORG!
 
Vardagsliv | |
Upp