HOME

 
Varit sängliggande hela dagen idag. Mår inte riktigt bra av morfinet och att det blev en dubbelökning det känns av rent kroppsligen med bröstsmärtor. Samma nervsmärtor idag som andra dagar, dem är konstanta. Nu har ju min husläkare sagt att om smärtorna blir outhärdliga så är det akuten som gäller eftersom hon inte vet hur hon ska hjälpa mig ytterligare. Olidliga är dem ju varje dag men jag drar mig in i det längsta för att ringa ambulans. Hur ska dem på akuten kunna hjälpa mig när inte ens Smärtenheten i Västervik klarade av det. Måste ju finnas fler mediciner att testa än bara morfin, äter gabapentin som är mot nervsmärtan men det tar dock inte mkt. Så just nu händer ingenting, det kommer inte bli bättre iaf för den ökade morfindosen tog bara bort dem en stund o jag får ju bara ta i begränsad mängd naturligtvis. Har försökt att klara mig idag men har inte varit ute på flera dagar och jag saknar det men det går inte nu. Tar bara dag för dag och det kan gå snabbt i svängningarna.
 
Kärlek | |
Upp