SÄMRE

 
Jag blir sämre och sämre för varje dag. Har egentligen ingen lust att skriva här för det går åt helt fel håll. I början hjälpte morfinet mig lite men nu är det i princip verkningslöst. Igår var jag sängliggande en hel dag förutom några korta stunder som jag tvingade mig upp. Smärtorna är så hemska så jag kommer inte ens ut på promenader. Nervsmärtan gör så ont och den strålar upp mot huvudet.  Nervsmärtan gör att jag får ont i fler tänder eftersom den förgrenar sig. Så mycket tårar under gårdagen, attacken varade under flera timmar o ingen medicin hjälpte. Börjar nästan att ge upp hoppet igen, för jag klarar inte av att ha det så här. Läkaren skulle tydligen ringa idag så jag hoppas på något positivt, någon ny medicin som verkade hade varit det bästa som kunde ske just nu. Jag är nästan under botten och allt pga den fruktansvärda nervsmärtan som har fått pågå alldeles för länge, har kämpat med den varje dag men den försvinner inte. Har svårt att vara stark fler dagar!
 
Vardagsliv | |
Upp