WEDNESDAY

 
Förkylningen är något sämre idag och mannen har varit sjuk i 1,5 vecka så det verkar bli långdraget tyvärr. Hade jättesmärtor under gårkvällen som varade i flera timmar oavsett vad jag gjorde. Jag hade så önskat att det fanns en dundermedicin som kunde göra allt bra. Jag tror att det skulle krävas ett ingrepp men det vill dem ju inte göra pga risken för att det skulle bli ännu värre. Det vill jag ju förstås inte vara med om, har en sådan innerlig önskan om att bli smärtfri dock. Känns inte vidare roligt att uppdatera här på bloggen längre då det är samma sak varje dag men på något sätt försöker jag väl att lätta på trycket och få ur mig det jag bär på.
 
Skulle på drog screening test på psykiatrin imorgon eftersom jag vill ha en samtalskontakt efter allt det här men har ju fått avboka det. Naturligtvis kommer testet bli jättepositivt pga alla mediciner jag tar. Samtidigt blir det ju svårt att komma iväg på några samtal då jag har så mkt smärta och så ofta så måste börja med att komma till akuten för att se om dem kan hjälpa mig där med någon smärtlindring men vill ju helst vara frisk från förkylningen innan dess. Igår likt många andra dagar hade jag behövt ringa 112 pga smärtorna och för att jag är sängliggande men jag drar mig verkligen för att göra det, det tar emot att be om den hjälpen även fast att jag behöver den. Tungt med en riktig förkylning och smärta samtidigt men måste försöka ta mig igenom det här också på något sätt. Allt detta är verkligen en prövning rent mentalt att orka med. Hoppas, önskar och ber som vanligt om en bättring!
 
Vardagsliv | |
Upp