MÅNDAG

 
Hemsk dag igår, hade fruktansvärda smärtor så jag hamnade på akuten. Fick sitta där med smärta i 8 timmar och vänta, olidligt. Fick träffa en läkare sedan och det visade sig att han var neurolog så han kände till min smärta väldigt väl. Han sa att det är en svår smärta och svår att bli av med, tårarna bara rann när han sa det men jag har ju förstått det men ändå någonstans hoppats på att det inte var sant. Fick prova någon urgammal medicin som är farlig i höga doser används egentligen vid epilepsi. Fick den intravenöst och var tvungen att vara övervakad med EKG och personal under den tiden eftersom den tar hårt på hjärtat. Fick ligga kvar där länge eftersom blodtrycket sjönk så lågt så vi åkte in vid 14 och var hemma vid 23.30 och då hade jag fortfarande samma hemska smärtor. Och idag är det samma jäkla smärta igen. Bröstsmärtor och ont i nerven. Känns hemskt att behöva vara sängliggande av smärtan, samma sak varje dag. Så ledsen idag, allt hopp är borta och jag ser inte hur jag ska orka leva med konstant smärta från morgon till kväll. Orkar inte ha det så här, orkar inte skriva mer heller är bara så ledsen!
 
Vardagsliv | |
Upp