SÖNDAG

 
Beställde nya jeans igår, har gått upp från XS till M. Oroväckande speciellt eftersom jag har en medicin jag går upp av och jag kan inte sluta med den så jag kommer ju fortsätta gå upp inte roligt alls men vad ska man göra?! Känner inte igen mig själv riktigt är ju van vid xs-s.
Förmiddagen igår var rätt så bra det var ett svagt molande och inte det där huggande men på eftermiddagen small det till ordentligt, ett fruktansvärt huggande så fick ta mer morfin än vad som är tillåten dos men hade inget val eftersom det gjorde så hemskt ont. Pojkvännen och jag har pausat lite, vi är tillsammans men han behövde lite andrum för det har varit mycket skrik och gråt här iomed min hemska smärta som har pågått i 10 långa månader, min sjukdom tar hårt på mina anhöriga men kanske hårdast på mig. Smärtan gör mig gråtfärdig varje dag och det kan vara påfrestande att se en människa lida! Börjar bli orolig för Malmö är så himla rädd att det inte finns någon hjälp för mig, att jag är obotlig. Det vore hemskt och jag skulle bli så ledsen. Men jag hoppas verkligen på att det finns hjälp för mig med även om det verkar som att jag har fått en svår nervskada då smärtan håller på hela dagen och gör så hemskt ont som fantomsmärtor. Hoppas, önskar och ber om bättring!
Vardagsliv | |
Upp