ALVEOLIT

 
Har varit vaken sedan 02 i natt pga hemska smärtor från där han drog ut tanden. Gick upp vid 9 hela kroppen var genomblöt, kallsvettades och hade hemska smärtor tog tempen och hade undertemp 35,2 så fick åka in akut till Kalmar lasarett så nu är det konstaterar att jag har fått den fruktansvärda diagnosen dry socket igen och den är vidrig. Det är helt öppet i hålet, helt svart och blodet koagulerar inte denna gången heller. Fick bara akutvård idag, måste kontakta min tandläkare akut på måndag för med den här diagnosen biter ingen medicin, det är ett rent helvete rent ut sagt och det kommer pågå i månader som förra året har svårt att få i mig mat och hjärtat rusar av smärta. Ska ev kontakta min läkare om det finns möjlighet att få bli inlagd på lasarettet för kroppen är i urdålig skick och risken är att det måste gå ner till käkbenet och skrapa för att försöka bilda blod. Kommer bli ännu en värdelös sommar förstår inte vad som händer mig. Klarar ju inte att ta hand om mitt hem med smärtorna klarar knappt av katterna heller så nu väntar en tuff tuff resa och en paus för att hitta krafter som jag inte har, ge mig nåd för guds skull!!
Vardagsliv | |
Upp