BRUTALT

 
Idag har smärtorna avlöst varandra hela tiden, försökte sätta mig på balkongen för att få lite luft men kände att det molade i munnen och efter 30 minuter fick jag världens smärtattack. Extrema smärtor och det gör ont på flera ställen i munnen. Har inget val idag är tvungen att ta mer morfin än jag får, det hjälper inte mycket men lite är dock orolig för att det ska bli för mycket för då får jag svårt att andas. Idag är en sådan dag som jag inte vet hur jag ska överleva dagen, förstår inte varför smärtorna eskalerar, varför? Något är riktigt galet för det här är inte normalt. Får försöka ta mig igenom dagen men börjar hjärtat göra för ont och jag får för hög puls kommer jag ringa 112 tänker inte ta mig igenom detta ensam för är det något jag är orolig för så är det hjärtat för det får kämpa stenhårt varje dag pga smärtorna. Har ju fortfarande en vilopuls som är mellan 100-140 men det är pga smärtorna. Fick lite massage av Berne det var gulligt för kroppen är jättespänd har ju spänt mig i över ett år det blir ju så automatiskt när man har ont. Men nu måste jag försöka orka med smärtorna, hoppas, önskar och ber om lite smärtfrihet!
Vardagsliv | |
Upp