MÅNDAG

 
Jag trodde inte livet kunde bli tuffare än det redan är, men har haft känningar i tanden jämte där jag drog ut visdomstanden och tidigt i morse vaknade jag med hemska smärtor har ju sökt för den tanden innan han har ju rotfyllt den men var osäker på om han missat en kanal men han ville inte ta bort den men fick boka tid idag så på onsdag ska jag dra ut den måste orka tills dess. Fattar inte vad som händer och hur mycket nervsmärtan påverkar. Så nu kommer jag ju få öppet rätt ner till nerven igen blodet kommer inte koagulera som det ska, har man haft Dry Socket innan kommer det tillbaks när man drar ut en tand igen. Är rädd för min nervsmärta, vill inte den ska påverka hela min undre tandrad. Vet inte hur jag ska klara SIP mötet som också är på onsdag med dessa smärtorna. Är livrädd vet inte vad som händer med min kropp, och hur mycket ska jag orka? Morfinet hjälper ju inte ens mot smärtan så hur ska man stå ut. Hur mycket är smärta i tanden och hur mycket är nervsmärta, har ingen aning! Har världens ångest idag för hela situationen och för den brutala smärtan! Ge mig styrka!!
Fick en akuttid idag han slipade bara ner tanden, jag hade extra långa rötter så han vågade inte ta den idag dem måste ha ett specialredskap så på onsdag ska den bort. Är nervös vill att dem får bort allt och att dem inte rör något vid nerven. Livet är så tufft och har varit det så länge över ett år när ska jag få ro?! Hoppas på det bästa! Får försöka skaffa stifttänder framöver för nu saknas tänder där nere på bägge sidorna så det blir svårt att tugga. Har ju blivit så pga bulimin som jag hade i 12 år så tänderna tog enorm skada.
Vardagsliv | |
Upp