RÄDD

 
Var nere på Hälsocentralen nu på morgonen och jag märker hur dålig jag har blivit dem sista 4 veckorna. Kom knappt ner till HC och jag drypte av svett och smärtan var olidlig i munnen. Klarade knappt av att vara kvar i rummet när han tog blodtrycket för smärtan var så stark. Blodtrycket var sådär, kunde inte prata med skötaren fick rusa hem så fort som möjligt för det var en hemsk smärta. Jag är så rädd märker att det går så himla fort utför och jag kan uppenbarligen inte ta mig någonstans. Smärtan slår ut allt och jag blir sängliggandes, blev så ledsen nu när jag märkte hur dålig jag är, snart kommer jag nog inte klara mig hemma heller för jag har blivit riktigt dålig. Förstår inte varför det har gått så fort, efter Göteborgs resan blev jag jättedålig nu klarar jag inga resor alls. Är bara så ledsen idag det blir en tuff dag eftersom jag gick upp tidigare så det blir mer smärta i många timmar, ledsen och arg för att kroppen inte funkar! Brast i tårar när jag kom hem vet inte vad som händer med min kropp! Smärt attackerna avlöser varandra idag och morfinet är verkningslöst vet inte hur jag ska orka får jag inte stopp på att och pulsen skenar rakt upp som den brukar har jag inget val än att ringa 112 klarar inte att ta mig in till lasarettet på egen hand behöver intravenöst morfin i ambulansen som jag fått någon gång, för idag är värsta dagen på länge märkte redan på morgonen att något var galet jag kallsvettades över hela kroppen och smärtan kom inte smygande utan den smällde till på en gång. Och jag har ont i en ådra över örat. Hoppas att hel-etet på jorden går över pallar inte hur mycket som helst gränsen är nådd för flera månader sedan o det bara eskalerar från vecka till vecka, livrädd!
Vardagsliv | |
Upp