SADNESS

 
Har en fortsatt hemsk smärta och nu känner jag mig helt uppgiven. Det dunkar stenhårt i hålet dygnet runt och jag var hos tandläkaren idag och han sa att jag kommer få samma smärta i hålet som med nerven så det finns ju inte en chans att jag klarar av det. Så irriterad på att jag fick alveolit när jag tog bort visdomstanden det var ju det som utlöste allt. Hjärtat jobbar stenhårt med smärtan så jag tappar andningen flera gånger per dag. Jag är livrädd och ledsen, vad har jag att kämpa för kan ju inte leva med svår smärta dygnet runt när ingen medicin biter. Det är kanske här resan tar slut orkar inte mer smärta och det finns ingen chans att jag kan leva med den livet ut och dessutom säger han att smärtan kommer gå från tand till tand så mitt liv är helt omöjligt. Kommer bara tårar jag som har kämpat så hårt i mitt liv och så raseras allt, finns inga ord för mina känslor just nu.
 
Vardagsliv | |
Upp