SLUTET

 
Haft fruktansvärda smärtor hela natten och vaknar genomblöt för kroppen går på högvarv och jag får inte ner pulsen under 100 trots betablockeraren men smärtan är så stark och intensiv varenda sekund så medicinen hjälper inte så mycket men hade puls på 150 förra året när jag fick problemen så den hjälper lite. Tappar andningen flera gånger om dagen eftersom hjärtat slår så hårt. Känns på något sätt som att jag börjar närma mig slutet. Hjärtat hugger varje dag och det är smärtor varenda sekund både dag och natt, känner att min kropp inte orkar mer och inte jag heller. Har svårt för att ringa ambulans för jag vet att dem inte kan något om sådan här smärta på akuten, har ju både nervsmärtan och den hemska dunkande smärtan nere i tandbenet i hålet. Det går inte att vara stark längre, smärtan har brutit ned mig fullständigt. Kan bara vara sängliggande hela dagarna är svimfärdig när jag går uppe. Kommer inte skriva mer här på ett bra tag, min hälsa är så pass dålig så jag känner att det som händer får hända jag kan inte alls styra min kropp eller smärtorna. Som jag saknar mitt  gamla jag, har förlorat allt pga att jag fick problem med visdomstanden förra året och tredje gången med alveolit på ett år och den hemska nervsmärtan. Mina föräldrar kommer idag eftersom jag har blivit så pass dålig så får se vad som händer blir förmodligen 112 idag eftersom jag inte klarar att sitta i flera timmar på akuten och jag behöver intravenöst morfin redan i ambulansen.
 
Ta vara på livet och var tacksam för varje dag om ni är friska!
 
Vardagsliv | |
Upp