TISDAG

 
Hade fruktansvärda smärtor igår efter att han slipat ner tanden men värre kommer det ju att bli, blev extra rädd när han sa att jag har väldigt långa rötter så det kommer bli ännu mera smärta åter. Har ingen aning om hur jag ska klara av dagen idag och än värre imorgon. Möte vid 8.30 ska försöka sitta med så länge det går men inget går att planera i förtid, smärtan lär vara där så det kommer bli extremt tufft och efter det till tandläkaren och dra ut tanden, en mardrömsdag. Ibland, eller ofta så förstår jag inte hur jag har orkat med all smärta hela året. Men jag har ju bara haft 2 val, leva eller dö. Inget har varit självklart många gånger har jag velat lämna allt men det är pga dem svåra smärtorna som aldrig tar slut. Är så rädd att jag ska gå dry socket igen, är rädd att det blir helt öppet till nerven har ju varit med om det 2 gånger och det är en hemsk smärta och läketiden är månader. Idag är idag får inte tänka längre för då blir jag livrädd, ännu en dag med brutal smärta men det måste bara gå dock jobbigt inget smärtstillande biter det dunkar fruktansvärt i tanden som ska dras ut, nästan svimfärdig när jag går uppe vet inte hur jag ska klara av allt men nu är jag helt sängliggande går bara på toa och inget annat för det gör för ont, har fantomsmärtor gör mig ledsen grym smärta!!
Vardagsliv | |
Upp