TORSDAG

 
Gårkvällen blev lika jobbig som kvällen innan. Tar ju mitt morfin 20mg x 2 per dag och en tablett ska vara i 6 timmar vilket inte stämmer på mig 1 tablett varar max 1-2 timmar och ibland funkar det inte alls så jag har inget smärtstillande som fungerar min smärta är så maxad så hade behövt mycket starkare men dem säger att jag har det starkaste men dem funkar inte på min starka smärta. Väntar på att få svar på min magnetröntgen men det kanske jag inte får reda på förrän den 18:e då vi ska ha SIP möte vet inte hur jag ska klara av att gå dit med denna hemska smärtan men måste försöka det är ju verksamhetschefen för Hälsocentralen som är med och läkare, psykolog, ambulanspersonal som träffat mig och jag och Berne. Har tyvärr inga stora förväntningar då verksamhetschefen sa till mig på telefon att jag kommit till vägens ände. Och hur i fan kan jag gjort det, jag är ju sämre än någonsin dessutom fick jag bara prova 1 medicin i Västervik sedan gav dem upp mig. Jag vill ha en remiss till Linköping som flera tipsat mig om att de ska vara duktiga det är mitt enda mål med det mötet för så här kan jag inte fortsätta leva ligger hemma sängliggandes som ett paket av smärta hela dagen och det är inget värdigt liv för någon det är bara ren överlevnad men inget liv. Men det är bra att Berne följer med för han tänker ta upp hennes sätt att bemöta mig i telefon, säger man verkligen så till någon som är svårt sjuk och dessutom har tankar om att avsluta allt pga den svåra smärtan. Jag vill leva men jag orkar inte leva med den vidriga smärtan som börjar på morgonen och håller på till jag lägger mig och dessutom har svåra smärtattacker och svårt att äta pga smärtan är just i munnen. Tar bara en dag i taget men vid det här laget så vet jag hur dem ser ut för något under har jag inte varit med om under all denna tiden, tyvärr! Försökte dammsuga innan men fick avbryta det, kallsvettades på hela kroppen och hjärtat rusade usch allt är så hemskt och jag är rädd för utvecklingen.
Kärlek | |
Upp