FRUKTANSVÄRT

Inser att mina dagar är räknade, som jag tidigare beskrivit har något hänt den sista 1,5 månaden. Det var riktigt illa innan konstant vidrig smärta varje sekund. Inser att allt är försent. Vaknar med fruktansvärda smärtor ingen smärtlindring alls, nu går det jättefort varje dag ökar det mer och mer, helt omöjligt att äta och att t.o.m. dricka gör ont. Gråter hela tiden smärtorna är brutala. Fick ett privat meddelande från en kvinna igår hon kunde väl förstå lite men långt ifrån allt. Hon berättade att hon haft alveolit 1 gång och jag har ju haft 3, men hon beskrev att det var den värsta smärta hon varit med om, hon skrev att hade hon haft tillgång till pistol så hade hon sljutit sig i huvudet och jag förstår precis men hon hade inga vidriga nervsmärtor eller neuropatisk smärta som jag, smärtan jag har är väldigt lik alveolit bara det att jag gått med detta över 1,5 år nu. Kan ej begripa precis som ambulansen sagt hur man har kunnat lämna mig med så här svåra smärtor som bara ökat och ökat och som det är nu, vill jag bara försvinna jag vill dö och allt är pga nervsmärtorna. Någon skrev om självmordssjukan o den har ju att göra med när man opererar bort visdomstand och då får man hemska smärtor under några minuter så detta är så mycket värre det handlar inte om minutrar utan är precis varenda sekund, jag klarar inte mer. Kämpat stenhårt med att överleva över 450 dagar men det går inte mer nu inte utan smärtlindring vill bara dö slippa lida mer, varje dag eskakerar det o jag vet ej hur jag ska överleva kvällen ens, klarar inte fler dagar nu detta är det värsta jag varit med om, vad är felet? Jag förstår ingenting och fy så illa behandlad jag blir av Hälsocentralen de kan aldrig förstå hur illa det är, ingen förstår det går ej om man inte varit med om att. Så ledsen, känner att jag fixar inte en dag till, önskar jag hade fått komma till smärtklinik akut få någon slags smärtlindring för nu är det så kört i denna takten vet jag hur det slutar o det går fort nu. Ville leva men går ej leva står ej ut, ber om att få somna in när jag går och lägger mig, vill ej lida mer. Önskar precis som den kvinnan som hade ont några veckor att jag hade en pistol o fick ett snabbt avslut på allt, ingen människa ska någonsin behöva lida som jag detta är inget liv, det är ett rent helvete. Ber till gud snälla befria mig låt mig somna in slippa lida mer!!
Vardagsliv | |
Upp