WEDNESDAY

 
Helt fel bild med tanke på mitt mående, gamla bilder det är som om det vore en person jag inte känner. Mitt liv är gå och lägga sig för natten för att sedan lägga sig i soffan med svåra smärtor. Jag är riktigt förbannad och besviken på HC att bliså här illa behandlad så när man är svårt sjuk, över 1,5 år har jag varit sjuk och blir bara sämre. Helt isolerad från omvärlden kan inte ens komma ut som det ser ut nu, men så har det ju varit länge men sista månaden har smärtan blivit riktigt aggressiv, har inte en sekund utan smärta. Glömt hur det är att vara frisk, ingen ork alls skulle aldrig klara lång promenad är helt låst då smärtorna är så aggressiva varje vaken sekund. Riktigt förbannad på HC som offrar mitt liv för pengar, så lite är man värd och att komma till smärtklinik är oerhört akut men märker att det kommer inte att hända, lär väl dö här hemma för jag blir bara sämre bara soff- och sängliggande men har verklligen en känsla av att Linköping har rätt att jag har så svåra nervsmärtor så det finns ingen hjälp o att mitt hjärta inte kommer orka. Försämringen går så fort nu, så jag kan ärligt säga att jag är jätterädd, rädd för att inte överleva eller orka mer. Vill leva men inte så här detta är bara smärtsamt o en förvaring. Berne var i kontakt med en politikern, Jimmy Loord men tror det blir svårt och jag skrev till honom idag han skulle se om han kunde rycka i några trådar men har inga förväntningar o allt går så fort utför nu när det gäller min hälsa, har varit sjuk så länge så allt känns kört, ingen livskvalité alls på lång lång tid!! Men tacksam att han tog sig tiden och han förstår att jag är svårt sjuk o hamnat i en omöjlig situation, har svårt orka kämpa mer att fortsätta leva, varje sekund är otroligt smärtsam och att gått ner 19kg gör mig bekymrad. Vill inte lida mer vill bara få ett slut på allt!! Har svårt att orka fler dagar så det blir som det blir, är i en djup depression pga hur illa jag forit och varit isolerad från omvärlden liggandes med en vetekudde hela dagarna o kvällarna så huden är helt bränd på vänster sida och de starka knivhuggen i nervsmärtorna sätter igång min högra sida där jag också hade svår alveolit förra året så nu får inget mer hända, överlever inte det är rå smärtor o ingen smärtlindring alls under över 1,5 år 450 dagar det är fasiken inte klokt! Kan säga att det är inte många som skulle klara detta det är fantomsmärtor som är fruktansvärd varenda sekund ingen paus alls! Inte konstigt alls att man vill ge upp, ingen livslust alls har ju så förbaskat ont konstant så jag orkar inte heller längre helt slut!!
 
Vardagsliv | |
Upp