ORKAR INTE MER

Det kommer bli en paus, blivit mycket sjukare igen är fantomsmärtor från morgon till läggdags och kommer inte ut, morfinet hjälpte inget o jag förstår ej vad som händer trodde att jag var lite på bättringsvägen men så fel och nätterna är dåliga ingen ork. Och idag fick jag smärta på höger sida i en tand, har använt den i 2,8 år då det inte gått tugga på vänster och klarar inte en dry socket till eller tandvärk har redan för mycket smärta o nu finns det ingenstans att tugga och jag är fortfarande 100% säker att en inopererad kudde i hjärnan skulle ta bort de flesta smärtsignalerna, de säger atypiskt men så fel så mycket har ändrat sig sen dess. Har ingen lust att skriva är uppgiven och finns inget positivt! Uppenbarligen fått den värsta smärtproblematik man kan få i munnen och nerver som går ändå till bakskallen!
Står i journalen nåt om mitt bakre huvud men inte orkat läsa eller googla, det var Berne som såg det men det är som det är!
 
Vardagsliv | |
Upp