UPPGIVEN

Är helt uppgiven, idioten till käkkirurg har förstört hela mitt liv, har provat en massa mediciner men inte en enda har hjälpt mig. Har MAX smärta konstant hela min vakna tid har den börjat försvinner den aldrig då ligger man ihopkrupen med vetekudden som jag ej borde använda pga mina brännskador men den dämpar lite och jag är ledsen för mina fula brännskador. Jag kan aldrig lära mig att leva med smärtorna de är extrema, idag hann jag bara diska sen var det kört och jag vet inte vad det är med mig sover 15 timmar och sömnen är min enda smärtfria stund så när jag vaknar så vet jag vilket helvete det innebär. Jag orkar verkligen inte längre jag har kämpat 2 LÅNGA år och varje vaken sekund har varit brutala nervsmärtor tror inte många hade orkat så här länge men nu orkar inte jag heller, innan smärtan kommer har jag ångrest, ångest för vilket liv jag fått ett skit liv, liggandes i soffa och säng hela dagarna o så här vägrar jag att leva detta är 2 år för länge önskar att det hade tagit slut för 2 år sedan att jag inte hade kämpat mot döden mitt största misstag för det blev ännu värre. Så käkkirurgen hade rätt att nervsmärtan bara skulle öka och öka för han kapade viktiga nerver, han borde hängas den jävla blatten, brukar inte kalla andra så men han är ett vider. Och jag visste det skulle sluta illa kände ju det innan vi gick in i operationssalen, när han sa att han inte skulle behandla mig sämre än andra vilken idiot jag hade inte gjort något fel bara frågat om han gjort så här svår operation innan var knappast elakt, o han sa att han gjort värre knappast han misslyckades totalt med flit för att sätta mig på plats, äckel! Minns att jag blev besviken när jag fick en utländsk ung kirurg och så gick det ju åt helvete också min svåra operation krävde MÅNGA års erfarenhet och vad hade han som 32-åring??? Nä, detta är över och må han brinna i helvetet som jag får göra! Det finns ingen medicin för detta och morfin tar ju ej på nervsmärtor. Tanken på att gå ut ger mig ångest är ju aldrig ute, kommer ju inte ut smärtan kommer inom en timme efter jag vaknat eller direkt så min ångest för andra är värre än någonsin levt isolerad i 2 år. Bröt ihop innan, har ingenstans att ta vägen och så jäkla ont. Akuten säger att jag har för svåra smärtor och måste till smärtklinik och Västervik som jag tvingade mig in hos ett år senare och Linköping har avslutat mig. Är så förbannad varför tar ingen CBCT och kollar om något ligger i kläm, sa ju att jag hade ont långt er där han opererat och han sa inte ett kyst utan det var Växjö som sa att det låg ett avkapat blodkärl eller nerv och det borde ju kollas upp. Så jävla trött på allt så mina timmar är räknade helt klart, när jag säger stopp är det stopp!!
 
Vardagsliv | |
Upp