FRUKTANSVÄRD FREDAG!

 
Hemsk dag sov 2 timmar på natten och skulle till läkaren, innan var det 10 i smärta o det var illa nog, men smärtorna har blivit totalt fruktansvärda fantomsmärtor det är bortom ord, det hugger stenhårt  ingen kan någonsin förstå och det strålar ut i halva hjärnhalvan och jag vet att det inte är som det ska något är riktigt fel och jag brukar ha rätt tyvärr. Är så jävla trött på att fick ingen hjälp alls, ville ha remiss till CBCT men nekad och nekad remiss till Uppsala i denna regionen finns ingen hjälp för mig och ändå nekad av min läkare på Kry vet att allt handlar om pengar är fly förbannad har ju bara blivit sämre och sämre och lider något fruktansvärt är i riktigt illa skick fruktansvärda smärtor i munnen och hjärnan så jag står inte ut. Han ville knappt bevilja prover, Berne fick ligga på och det var så viktigt, ikväll ringde från okänt mobilnummer så svarade inte o senare ringde 112 så det var någon jourläkare som ringt mig och fått larmsignal från primärvården hade så dåligt natriumvärde, frågade om jag var tvungen att åka in till akuten hade ju så ont men det var jag och hade jag inte svarat hade ambulansen blivit utskickad så det var bara att åka in och det var jag tvungen, så lågt att det var farligt hade hoppats på att få åka hem fruktansvärt att vara här inne när man har såna extrema smärtor men måste vara inlagd för det är alldeles för lågt och allvarligt lågt på gränsen för svår påverkan på kropp, så rädd så måste ligga inne och följas upp, orkar inte detta jag klarar bara inte mer orkar inte skriva mer och de vill inte ge mig nåt inte ändra några mediciner så får inget mot smärtan och det finns väl inte heller, det är väl en hög dos intravenöst morfin som skulle hjälpa men så kan jag inte heller leva! Och sluta med trileptal akut blir kaos i kroppen. Fattar inte vad jag ska göra så fruktansvärt ont o ingenstans ta vägen, vill leva men de här smärtorna är inte från denna värld får se hur mycket till jag orkar o allt är pga smärtorna och ingen hjälp! Och första gången med kateter har sådana problem springer fram och tillbaka till toaletten har verkligen fått problem, det ena efter det andra känns som hela kroppen håller på att lägga av allt pga min fruktansvärt svåra smärtproblematik och massa mediciner hur mycket ska man tåla men värst av allt är fantomsmärtorna men fattat att det är andra är minst lika allvarligt har jag förstått tror det är den sketna epilepsimedicinen trileptal folk skrev att man kunde få natriumbrist bl.a. och klockan är snart 01 och inte ens fått komma till avdelningen är så trött, inte fått min 20 medicin o inte nattmedicin o är dyngtrött trodde jag skulle få sova inatt men så blir det inte de kommer in vid 4-tiden igen och tar prover, som jag önskar att allt bara var en hemsk mardröm men nej det är mitt liv så jävla less på allt, önskar att det fanns någon smärtmedicin men inget funkaro o nu är klockan över 01 herregud måste få vila. Är rädd för att jag måste vara här flera dagar för uppsikt o gå med fett hår men vad betyder det när man är svårt sjuk, bagatell antar jag! Gode Gud hjälp mig med smärtorna jag orkar inte mer strålar ut i örat med blir bara sämre är så rädd!
Vardagsliv | |
Upp