FRUKTANSVÄRT

Kommer inte skriva på ett tag, kanske aldrig igen. Det är fruktansvärt idag, riktiga fantomsmärtor, fick ta extra morfin för att klara av att åka till Kalmar och käkkirurgen men det hjälpte inget, smärtorna är så starka går igenom precis ALLT! Det var fruktansvärt besök så ont, och det första övertandläkaren sa var att han förstod hur illa det var hur jag plågas. Frågade om de varit med om liknande, de hade varit med om nervsmärtor men inte alls som jag som har max konstant utan uppehåll eller utan medicin som hjälper, för de flesta hjälper gabapentin men jag har haft maxdos 3ggr utan effekt, inget biter. Besöket var pga löf's som ville ha intyg, han sa att det bara var att ringa om det var något o han sa att alla korten skulle läggas på bordet men det tror jag inte på men jag märkte att de skämdes de vet att Nabeeh skadade mig nåt fruktansvärt flera nerver som ger extrema smärtor och jag är så sjuk så de kan inte hjälpa mig. Jag ville ha CBCT och det sa han var det minsta de kunde göra för mig, så de vet att något gick fruktansvärt fel vid sista operationen och det är jäkligt illa. Har så ont nu så vet inte vart jag ska ta vägen o sånt tryck i hjärtat, känner att kroppen inte orkar mer men det är inte konstigt som den fått kämpa. Lider någit fruktansvärt och har dödsångest är det nu det är dags? Känns som jag närmar mig slutet och jag kan inget göra men det är en hemsk hemsk känsla och smärtorna är obeskrivliga. Ödet får bestämma, är det dags så är det dags inget jag beslutar om men det vore skönt att slippa lida mer och jag är tacksam för att de i princip medgett att något gick riktigt snett sista operationen o det var det jag ville ha, ett erkännande. Finns inte så mycket mer att säga, känner mig ledsen försökt hoppas och hitta en lösning men inser att det inte finns någon för nu går det jättefort bara går ner i vikt pga smärtorna o svårt få i mig näring men så är det bara tyvärr! Och är väldigt orolig för Atish men hon har större chans att överleva än mig men nu äter hon inte och hon sitter i skymundan med huvudet mot väggen o hon tittar på mig konstigt med blicken som om hon inte kände igen mig. Lyfte upp henne innan i famnen o då kissade hon så vet inte vad det är men hon kommer behöva annan medicin, han pratade något om bakterier men också någon ångest dämpande medicin så vet inte om hon är sjuk för att jag är så dålig hon har ju märkt detta i 2 år men börjar hon inte äta så blir det att ringa veterinären igen för hon ska inte behöva lida, min älskling!!
 
Vardagsliv | |
Upp