LÖRDAG

Usch är så trött idag, sovit lika illa inatt rent omöjligt att sova måste somnat inatt vi 04-tiden och vaknade nog vid 06 verkligen sömnbrist Helt slut idag hade jag inte haft smärtan hade det varit lugnt men smärtan är extrem o sådana sensationer av nerver idag uppe på skallen, hela sidan o bakhuvudet och det jäkla elektriska ljudet i skallen. Får se hur morgondagen ser ut inte en aning om hur läkaren tänker min smärta är boven till att allt lidande! Men väldigt bra persona här o duktig/trevlig läkare på akuten igår kväll kom förbi flera gånger och insåg att detta bara blev för mycket för mig när jag har det extremt jobbigt redan innan o blev ledsen förstod ju hur allvarligt det var o jag var inte insatt i det så det brast på tok för jobbig smärta o veta att att jag blir låst här men tacksam för hjälpen!
 
// Jag frågar typ alla får jag åka hem imon, jobbigt att ligga här är ju inte som hemma, frågade nattpersonalen men blir ingen hemgång imorgon heller måste få upp natriumet o se så det blir stabilt kånner mig riktigt ofräsch,  håret hade behövt tvättas o parfym Berne kommer imorgon så parfym får han ta in men ska ju helst inte vara på lasarett men lite vill jag ha o nu förstår jag varför jag varit svimfärdig idag blodtrycket är för lågt o att jag kallsvettas är både smärtan o annat!
Vardagsliv | |
Upp