RÄDD

Varje gång tror jag att det inte kan bli värre men det har det blivit igen, trileptal hjälpte 2 dagar, som vanligt är min smärta så stark så den går igenom medicinerna. Vaknade med fruktansvärda smärtor, har inte haft en paus sen dess, hugger o hugger stenhårt i hela käkbenet och långt ner i djupet, är helt slut. Och ont i rottfyllningen uppe är rädd att det kommit in bakterier det är ju riktigt farligt o kan gå ner till hjärtat men klarar inte en dry socket till. Varför blev det så här, står inte ut med det hårda dunkandet både uppe och nere och jag förstår inte vad som är fel, smärtan är sig inte lik där nere o ändå nekades jag CBCT mycket hinner ändras på två år och jag känner att något är riktigt fel, inget hjälper ingen medicin så känns hopplöst och smärtorna i skallen är tillbaka fick ju sprutor 2021 i huvudet som hjälpte men är i så dåligt skick så skulle aldrig klara en resa till Västervik. Är så jäkla besviken på vården, ska man behöva ligga hemma och lida i 2 år, helt övergiven med 10 i smärta varje dag o ont i hjärtat, tycker det borde finnas någon hjälp det är verkligen inte humant att lämna en människa så här o som bara blir sämre men det är väl som det är.Helt sängliggande idag o bara en halv näringsdryck, antar att min viktuppgång har med mediciner att göra för jag äter inte mer. Avskyr att hjärtat ska slå så obehagligt så hårt o så fort och det känns ju meningslöst att ringa 112 ingen kan ju hjälpa mig, känner bara att detta  slutar inte bra, jag o kroppen orkar inte mer o psyket får ta så mycket smällar detta går aldrig glömma förstört mig som människa totalt när det pågått så länge o bara blivit sämre, kommer ingenstans vet inte hur jag ska komma till läkaren eller hur jag ska klara mig till fredag o det är ju inget som kommer hjälpa mig de har ju inget att komma med, kan inte en smärtklinik hjälpa mig så kan ju definitivt inte primärvården hjälpa mig. Har så mycket tankar, känns som kroppen inte klarar mycket mer och så rädd för att jag inte hinner se mamma o pappa igen, rädd för jag vill inte dö, jag vill inte! Kommer ta en paus för nu orkar jag inte mer!
Vardagsliv | |
Upp