SUNDAY

Så jobbig natt igen, samma sak åter vrider och vänder mig och måste somnat efter 06-tiden, blir galen sjukt jobbigt och nattmedicinen tar inte så dygnsrytmen är kaos. Hade lite bättre för och eftermiddag klarade av att dammsuga och det tog säkert över 1 timme så mycket katthår efter så lång tid, borde kanske vara tacksam att det gick men NEJ det är jag inte, not enough for me! Och senare small det till igen, som alltid säg när det inte gör det. Blev så jäkla ledsen, för jag har verkligen ingen ork kvar alls att stå ut med det, avskyr att o att inte vara klartänkt pga medicinen stör mig, märker att jag varit i en dimma pga smärtorna så länge så har tagit helt fel dos av lyrica, ogillar den medicinen starkt men 300mg är okej det kan jag leva med men märkte att jag bara tagit 150mg under lång tid, blir kaos av att ha dospåsar och ha mediciner vid sidan om som inte är där, pyssel att stoppa i att i påsar så får väl se kanske går upp till 300mg, tror inte att det gör någon större skillnad men det är ju dubbelt upp så får väl försöka men att smaka medicin i munnen konstant är obehagligt, äckligt. Försöker att inte tänka på hur det blir idag till natten eller hur morgondagen kommer att vara men det är svårt att låta bli. Önskar att jag kunde börja med löpbandet hade så gärna velat få bättre kondis men samtidigt vet jag att stress ökar smärtan och för mycket aktivitet så det är inte rätt läge. Brottas med med att kämpa ena stunden och nästa att ge upp, det går fort mellan tårar till ilska hinner inte ens med själv. Ska ju till Cityläkarna på fredag sökte angående smärtan men känner att det är kört, finns ju inget det han kan göra är att höja morfinet igen men det är meningslöst det tar ju ändå inte på nerver så lär inte komma någonstans men prover vill jag definitivt att han tar och blodtryck osv, vill veta men ändå inte! Och helst hade jag ha velat ta CBCT vill veta så att jag inte går med någon inflammation samtidigt så vet jag att öppna upp där igen kommer ingen vilja göra men om det går att medicinera. Ser ingen lösning på min svåra smärtproblematik och den ena tanden efter den andra kommer att rasa och klarar inte fler dry socket de är fruktansvärda och att sätta in implantat går ju inte kommer få fantomsmärtor som tandläkaren säger så hittar ingen lösning för det var ju min lösning innan allt detta hände, jobbigt!!
 
Vardagsliv | |
Upp