SVARTEGÖL

Försökte tvinga mig runt Svartegöl idag. Hade bröstsmärtor o märker hur länge jag har legat pga smärtorna, har ju inte haft något val och det gör mig ledsen. Det gick inte bra alls, fick pausa o pausa och blev besviken men vad hade jag trott? Har inte en muskel legat för länge o ramlade i trappen o slog i knäet. Usch jag märker hur denna extrema smärta har påverkat mig psykiskt, minns inte hur jag var innan det är så längesen och nu finns inget kvar, bara smärta och ångest blir så ledsen hade det inte varit för käkkirurgen hade mitt liv varit bra, men han förstörde allt, alla mina tankar är svarta, och att tänka på jobbet ger mig ångest för jag är så ledsen för att jag inte kan jobba. Rädd för dö, men inte om det går fort, rädd för operationen? Rädd för smärtan för den har brutit ner mig är under botten. Jag är bara ett skal. Kommer jag klara en operation, stora risker o sedan vara ännu sämre fantomsmärtor o operationssmärtor o risk för infektion och helt liggandes igen. Har ju inget immunförsvar o Stellan i Karlskrona ville se min tunga, har ju svamp på tungan o det pga immunförsvaret och bakterier, och är arg hur övertandläkaren i Kalmar sa att allt såg bra ut, vilken lögn. Nör jag var i Karlskrona tog de cbct o tydligen syns det ej riktigt bra han måste sett nåt rena turen han tog CT också det har de ju ej gjort i Kalmar så fick hopoa ur stolen och ta CT-röntgen, inte klokt hur mycket strålning jag fått. Men vilken tur, då såg han hur illa det var, för när jag satt med sköterskan pratade hon om termer att det är jobbigt när man har smärta och inget syns, så de var ju inställda på att inte hitta något och allt pga käkkirurgen o hans anteckningar. Som han förstört allt tror t.o.m. det är med flit, känner saker på mig och han var ju så arg på mig när jag frågade om han gjort så svår operation innan och han sa alla frågar mig det, och minns att han sa att "jag har gjort värre operationer än detta" Jo, tack bullshit var det! Och blev som jag trodde och hans rykte var viktigare än mig, vilken hemsk käkkirurg. Läste i FB-gruppen att hennes tandläkare erkänt det, var inte samma operation men var tand och tack vare att han erkände fick hon hjälp tidigt, och för mig upptäcktes det över 2 år senare o allt pga kirurgen vilken tur att damen från Kalmar ringde och att jag svarade annars hade jag inte vetat nåt om Privatkliniken! Men det kan vara slutet, förmodligen kommer det inte hjälpa nerven nåt har varit för länge och då är det slut kan inte ligga här och plågas, klarar inte av det mer psykiskt det tar så hårt på en. Ingen kan någonsin förstå, men det finns en anledning till att försäkringskassan inte jagat mig är för svårt sjuk, det gör mig ledsen men glad jag inte har haft dem jagandes efter mig tack vare Lucian!
 
Vardagsliv | |
Upp