HYPNOS, SESSION 2

 
Vaknade inatt igen av smärta och måste säga att jag är väldigt orolig för jag kommer aldrig orka att ha smärta både dag och natt även om jag hade 3 bättre timmar igår så jag är rädd! Andra gången jag hade hypnos, gick bra var nog mer avslappnad för visste ju hur det gick till nu. Tror att smärtorna blir jag inte av med för de är ej mentala men mot ångesten kan det nog lindra men inte om smärtan är hemsk. Så att jag tyckte jag var för gammal för att börja älska mig själv osv, men då fick jag perspektiv för hans äldsta kund är 89 år så få förstod jag att det är aldrig för sent, men kräver mycket jobb. Känner mig väldigt modig hade jag inte varit sjuk hade jag vägrat vara med på videomöte och osminkad dessutom, känns skönt att mitt kontrollbehov lättat en del. Skulle aldrig snusa öppet heller alltså ute eller bland andra, inte bra med snus men nu struntar jag i vilket, snusar ute det berör mig inte ens! Hade tänkt ut och gå men jag blev så trött efter detta så hoppar idag, och jag har 2 ggr kvar hos Niklas. Men ska villigt erkänna rädd för smärtan när den smäller till ordentligt för klarar inte av den längre inget alls, men jag måste tyvärr! Tufft att behöva kämpa så här varje dag men vad har jag för val!? Ringde på dörren efter jag varit på apoteket, var exet inte hört eller setts på länge då han inte har nån mobil just nu, kul att se honom en stund, men bara en kort stund!
Gode Gud ge mig styrka att fortsätta kämpa!
 
Så jäkla besviken hade förväntat mig detta men det är inte okej. Får ingen remiss till neurolog trots att jag har alla tecken på trigiminusneuralgi. Fattar inte hur de kan göra så, de kan ju inte gå på 2021 utredning är ju helt annorlunda efter 3:e dry socketen med tanke på att det kallas självmordssjukan, helt otroligt hur illa jag blir behandlad av vården o får kriga på egen hand den alternativa vården som kostar så mycket och man är långtidssjukskriven inte klokt. Så tappar allt hopp, kämpat o kämpat på egen hand och inte ens en remiss till neurolog i Kalmar kan man få, men så är han ju oduglig och beter sig illa som han gjorde när jag träffade honom 2021, uruselt beteende!
 
Vardagsliv | |
Upp