LYCKLIGT LOTTAD

 
Vaknade med smärta idag och så ledsen och arg angående remissen känner mig nere men morfinet tar bara på morgonen inte resten av dagen så tog 15 kg, får ta 50mg och jag kom ut gick 5 km men kändes som dubbelt när jag tog stövlarna så det gör jag inte igen utan det får bli gympadojor! Lärt känna en handfull människor via nätet, de är inte sjuka som jag men ändå stöttar de mig och letar efter tips o råd till mig, helt otroligt och jag är så oerhört tacksam att det finns så fina människor även en gift man som skickade om kaffe som är ett nervgift, det visste jag inte osv. Och idag fick jag en jättefin stickad tröja o handledsvärmare, kan inte tack henne nog men fick tårar av glädje! Men det mörka molnet är mina fantomsmärtor och ingen hjälp från sjukvården och få kämpa alldeles själv, det är tufft! Önskar ingen människa detta som jag gått och går igenom trauma under så lång tid, inte acceptabelt får kämpa tills det säger stopp, har en stark vilja men till slut kommer jag nog inte orka!
 
Så jäkla ledsen igen, de fruktansvärda smärtorna som bryter ner en. Hatar dem och kan inte göra nåt, tagit all medecin jag kan ta men inget hjälper som vanligt. Fattar inte att jag ska behöva ligga så här med extrema hugg ofta från eftermiddag till läggdags får ju aldrig bort dem när de kommit så man plågas i så många timmar o livet är inget värt. Så förbannad för att jag inte ens kan få en remiss till neurolog i Kalmar när det är uppenbart att jag lidit i 2,7 år och smärtorna förändrats o dessutom inte har nån medecin som hjälper. Allt pga att jag aldrig haft en neurolog utan psykiatriker vilket är helt olämpligt för då får jag ingen hjälp. Lucian blev ju den som skrev läkarintyg för att jag inte orkade leva pga smärtorna 2021 och förstår inte varför han ska hålla i att vi pratar ju aldrig om nåt mentalt mer än att fantomsmärtorna tar enormt på psyket att vara så sjuk och ingen smärtlindring. Blir så jävla trött på allt!!!
 
Gode Gud låt kroppen läka så att jag får sinnesro och ett värdefullt liv och inte som nu! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp