STJÄRNA

 
Gårkvällen var fruktansvärd började redan på eftermiddagen som vanligt. Låg och grät av fantomsmärtorna,ville bara försvinna. Lyssnade på avslappningsmusik men ingenting hjälpte så jag vet till 100 att det är operation som krävs. Fick kontakt med en kvinna som hjälpt mig 1 gång  innan, Szilvia och hon var så otroligt snäll som hjälpte mig. När vi började hade jag extrema fantomsmärtor mer än 10 för en 10:a  räcker inte och efter 30 minuter hade jag 0 helt otroligt förstår inte hur hon lyckades när hon skickade healing för detta har ingen annan lyckats med så hon måste ha en Guda gåva.
 
Vill verkigen tipsa om Szilvia om man har smärtproblematik eller annat för hon är OTROLIGT skicklig o så fin som brydde sig, betyder oerhört mycket för mig! Skulle träffa Sinem idag men hade så ont nu börjar det på morgarna också, så detta kommer jag ej fixa. Jag kämpar o kämpar att jag går ut och går och letar hjälp är ju för jag så gärna vill bli frisk men jag har inte hur mycket ork som helst kvar. Träffade iaf Sinem och morfinet tog en stund, blev längre än tänkt och hon är verkligen en så fin tjej håller med henne vi passar bra ihop o det gör ju det lättare. Men nu vet jag vad som väntar, har redan börjat mola starkt  TRÖTT på allt o känner inte att jag får någon draghjälp av homeopat medicinen heller, så tufft att leva och inte få hjälp av sjukvården för jag känner min kropp och vet att en operation skulle hjälpa!!!! Men istället ska jag ligga här och lida, avskyr plågandet!
 
Inser att jag fått det värsta man kan få när det gäller nerver och i det känsligaste stället munnen/ansiktet o fantomsmärtor o kroniskt och det kan vara som min tandläkare sa för längesedan att det går från tand till tand befarar det men kan vara så då det börjat på nätterna o jag klarar aldrig en fjärde dry socket det fattar vem som helst med tanke på smärtorna jag redan har efter de andra utdragna tänderna så det kan vara slutet, och kanske lika bra det för jag ORKAR ej mer kämpat stenhårt för överleva men det finns en gräns, allt kan hända nu och vill att mina anhöriga begär ut journalen, pappa gjorde en orosanmälan till läkaren som inte ringt upp varken honom eller mig så det säger väl allt vilken usel vård jag går, ingen vård alls med andra ord!
 
Vardagsliv | |
Upp