ANNANDAG PÅSK

 
Berne sov här i natt, det är tufft för honom att se mig så dålig! Vaknade hade fantomsmärtor direkt och tog 2 morfin men det hjälpte knappt inget. Facetimade med Alison då jag har jätteont av att gapa och även prata så det kommer bara nya saker. Fick tvinga mig runt Svartegöl för jag vet hur dagen blir, som igår men värre då det startade så tidigt. Tack vare Alison gick jag o köpte fil och åt frukost, inte mycket men lite, det har jag inte gjort på 2 år, fattar att det är viktigt att äta men så svårt att äta när nan har såna smärtor just i munnen måste försöka få det till en vana men inser att det blir svårt har ju ont att gapa också. Glad att jag tvingade mig ut samt äta frukost men nu är det hemskt och det går inte att sitta uppe tyvärr, varför ska livet vara så tufft!? Hade healing med Mujin men det hjälpte ingenting går aldrig få bort fantomsmärtorna när de kommit, helt kört! Har börjat få nya fläckar i ansiktet på den onda sidan, denna gången pga nästan konstant kyla, så trist men har inget val och brännmärkena jag fick av vetekudde i 2 år har kommit tillbaka. Så less på män som har av sig, bara för att jag varit ute betyder det inte att jag är frisk får tvinga mig ut och lida och dessutom är jag upptagen!!!! Hittar massa vita hårstrån lite överallt kan inte fatta att man är där nu och hoppas på slippa börja färga på ett tag vet ju inte ens om jag har en framtid men det är ett nytt skede i livet helt enkelt o jag tror att min dåliga hälsa och inte stress gör att det går fortare och har blivit mer, men har viktigare saker att tänka på!
 
Vardagsliv | |
Upp